Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 czerwca 2012

Rozdział 6.

-Okey. Kocham Cię.


Ellie poszła do swojego pokoju. Zaczęła marzyć o Niallu ... Zawsze chciała być z kimś sławnym, być właśnie z Nim.
Teraz to marzenie miało stać się rzeczywistością.  Nigdy nie pomyślałaby, że spotka ją takie szczęście. Z przemyśleń wyrwał ją głos telefonu.
- Hey Ellie !
- O ! Hey Vicki ! Jak miło, że dzwonisz. Rodzice raczej zgodzą się na wyjazd. Tata przekonuje mamę - poinformowała Els - Jeszcze w to nie wierzę. Ja, szara myszka, w trasie z One Direction ! Jest jeszcze jedna sprawa ... Podobno podobam się Niallowi.
- To świetnie - powiedziała Tori. W jej głosie można było usłyszeć smutek.
- Coś się stało ? Dlaczego jesteś smutna ? - zapytała Ellie.
- Greg ze mną zerwał - głos Vicki zaczął się łamać.
- Co za typ ! Przepraszam, nie chciałam Cię dobijać, mówiąc o miłości. Mam pomysł. Zadzwonię do chłopaków i spotkamy się na filmie u mnie, okey?
Okey! Pa i do zobaczenia - pożegnała się Tori.
Ellie zadzwoniła do chłopaków z propozycją. Jej rodzice szli w odwiedziny do znajomych, więc nie musiała przejmować się ich obecnością.
- Hey Liam - odezwała się Els.
- O Ellie. Jak miło, że dzwonisz - odparł sąsiad.
- Macie ochotę na wieczór w moim towarzystwie ? Pooglądamy filmów i w ogóle. Będziecie wy i moja kumpela Victoria, którą Zayn już dobrze poznał.
- Ah, tak. Rzeczywiście. Pewnie, że przyjdziemy. Myślę, że Niall też się wybierze.
- To świetnie ! Za godzinkę u mnie. Do zobaczenia.
- Pa.
Ellie poszła się szybko przebrać. Przygotowała popcorn, chipsy i inne zakąski. Po upływie 45 minut pojawiła się Tori. Była bardzo podekscytowana.
- Zayn tez będzie ? - zapytała.
- Oczywiście. Podobał Ci się, co nie ? - rzekła ze śmiechem przyjaciółka.
- I to jak !
Rozmowę dziewczyn przerwał dzwonek do drzwi.
- Cześć chłopaki ! Dzięki, że przyszliście - powitała wesoło chłopaków.
- Dla nas to sama przyjemność odwiedzić taka ślicznotkę. Dobrze mówię Niall ? - rzekł Harry.
- Oczywiście - przytaknął chłopak.
- Vicki, zaprowadź naszych gości do salonu. My zaraz przyjdziemy.
- Już się robi.
- Chodźmy do pokoju - powiedziała Ellie.
Nie wiedziała, jak zacząć rozmowę. Niall patrzyła na nią jak w obrazek.
- Wczoraj nie dokończyliśmy rozmowy - po dłuższej chwili odezwała się dziewczyna.
- Pewnie chłopaki wszystko Ci powiedzieli - odparł ze smutkiem - Podobasz mi się Ellie White !
- Więc dlaczego się smucisz ? Ty też bardzo mi się podobasz - stwierdziła Els.
- Naprawdę ? Nie jesteś z tym Mattem ? Zostaniesz moją dziewczyną ? - zapytał Niall.


______________________________________________________________

uff ....
Troszkę długi wyszedł.
KOMENTUJCIE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz