Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 lipca 2012

Rozdział 8.

Dziewczyna uśmiechnęła się i poszła spać.


Rano Ellie obudził czyjś dotyk. Nie wiedziała, co się dzieje. Chciała wstać, lecz uścisk był zbyt mocny. Przestraszyła się. Odwróciła głowę i otworzyła szerzej oczy. Obok niej leżał Niall.
- Boże, Niall ! Co Ty tutaj robisz ? - zapytała zdziwiona dziewczyna.
- Chciałem zrobić Ci niespodziankę i chyba się udało - odparł ze śmiechem chłopak.
- Tak, udało się. Jak się tu dostałeś ? 
- Cóż, twoi rodzice nie domknęli balkonu i oto jestem - Niall nadal się śmiał.
- No tak. Zawsze o tym zapominają - przyznała Els.
- To dobrze.
- Poczekaj chwilkę, okey. Pójdę się ubrać.
- Czekam księżniczko ! - krzyknął Nialler za wychodzącą dziewczyną.
"Księżniczka" w ekspresowym tempie ubrała się. Miała na sobie zieloną bluzkę, czarna opaskę, dżinsy oraz zielone trampki.  Przygotowała śniadanie dla nich - naleśniki z syropem klonowym, ich ulubione. Nagle do kuchni wpadł Irlandczyk i krzyknął : 
- Ale jestem głodny. Kocham naleśniki. O, jak ślicznie wyglądasz. Zielony to mój ulubiony kolor, daje nadzieję na lepsze jutro, wiesz ? - dodał.
Dziewczyna nie odpowiedziała tylko pocałowała piosenkarza.
Po zjedzeniu śniadania poszli do pokoju Ellie. Przytulali się, nie szczędzili uczuć. Jednym słowem cieszyli się sobą.
Po upływie 20 minut Els dodała post na twittera : 

 Z moim kochaniem. xoxo


Razem z Niallerem ustalili, że nie będą jeszcze oznajmiać światu swojej miłości. W pewnym momencie muzyk otworzył szeroko oczy i patrzył w monitor.
- Co się stało ? - zapytała Els.
- Spójrz - odparł smutnym głosem Horan.
Na jednej ze stron plotkarskich widniało ich zdjęcie. Całowali się na nim.  
- O Boże, i co my teraz zrobimy ? Teraz nie odpędzisz się od moich fanek - rozpaczał Niall.
- Spokojnie, coś się wymyśli. - Ellie pocieszała chłopaka. - Mam ! Ogłosisz fanom, że jesteśmy przyjaciółmi. Że to był przyjacielski całus. Przyjmijmy, że jestem kuzynką Harry'ego.
- No dobrze, ale jak wytłumaczymy współna trasę ? 
- Trasa będzie prezentem urodzinowym od mojego "kuzyna".
- Zgoda. I wiesz co. Chociaż będziemy ukrywać się z nasza miłością nic nie stanie jej na przeszkodzie - rzekł Niall - Kocham Cię.
- Tez Cię kocham.

* z perspektywy Nialla*

Boję się o Eliie. Na razie będziemy dla mediów przyjaciółmi. Wiem, do czego zdolne są
 "fanki". Kocham ją i tylko ją. Mam nadzieję, że Els wytrzyma to wszystko. Związki z gwiazdami nie należą do łatwych, ale wierzę w nas. WIERZĘ.


______________________________________________________________


KOMENTUJCIE !
Dwa komentarze i kolejny rozdział :*


Aha i strój Ellie : 





5 komentarzy:

  1. Dwa komentarze? To jeden już masz. Nie dziękuj. Opowiadanie super, ale tego nie muszę mówić, każdy to wie.

    OdpowiedzUsuń
  2. opowiadanie całkiem przyjemne ^^ tylko rozdziały troszkę króciutkie ;P no ale ok, już nie wybrzydzam, bo jest super! ;))
    zapraszam do mnie ;)
    http://looking-for-voice.blogspot.com
    http://directioner-dreams.blogspot.com

    + informuj mnie o nowych rozdziałach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. 21 yr old Sales Associate Doretta Klagges, hailing from Bow Island enjoys watching movies like Song of the South and Yoga. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a Contour. odwiedzic ich strone internetowa

    OdpowiedzUsuń